Online marketing

Už ste možno niekedy počuli výraz online marketing, banner, alebo dokonca PPC marketing?
PPC označuje pay-per-click, čo v angličtine znamená platba za kliknutie. Týmto spôsobom môžete osloviť efektívne potenciálnych klientov tak, že platíte za zobrazenie reklamy iba vtedy, keď niekto na vašu reklamu klikne.

Ak vyhľadávava niekto kľúčové slovo alebo frázu, vyhľadávač (napríklad Google) sa snaží nájsť najvhodnejšie výsledky a zobraziť stránky, ktoré najlepšie zodpovedajú svojim obsahom. No nad tými prirodzenými (organickými) výsledkami je možné umiestniť cieľenú reklamu.

 

Aké sú výhody online reklamy vo vyhľadávaní?
Zákazník, ktorý niečo vyhľadáva bude oslovený v pravý moment konkrétnou ponukou a na druhej strane vy ako firma si môžete veľmi flexibilne určovať, koľko chcete za takéto oslovenie platiť , komu a ako často sa budú vaše reklamy zobrazovať.